Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Opublikowano: czwartek, 06 grudzień 2018 18:49
Jacek Maliszewski

tydzie kultury 11 20181206 1301604382W dniach 26 – 30 listopada w naszej szkole odbył się Tydzień Kultury Angielskiej, Niemieckiej i Rosyjskiej. Projekt objął swoim zasięgiem uczniów klasy IV-VII, a wachlarz realizowanych zadań był niezwykle bogaty. Nasi uczniowie wykazali się sporymi umiejętnościami językowymi i plastycznymi. Przez cały tydzień na lekcjach języków obcych przygotowywali prace dotyczące najciekawszych zabytków Anglii, Rosji i Niemiec. W środę 28 listopada odbyła się dyskoteka szkolna podczas, której uczniowie klas IV-VIII wykonali piosenki w języku angielskim. Pojawiły się takie utwory jak: „In my mind”, „Faded”, Wreking Ball”, „Perfect” i wiele innych. Czwartek natomiast upłynął pod znakiem wieczoru filmowego. Uczniowie naszej szkoły mieli okazję obejrzeć projekcję filmu pt.”Atramentowe serce” w wersji angielskiej. 29 listopada odbył się również konkurs językowy pod hasłem „Spelling Master”, podczas którego wyłoniliśmy mistrza literowania w języku angielskim. Pierwsze miejsce zajęła uczennica klasy 7b Emilia Mazańska, drugie miejsce należy do ucznia klasy 4c Kacpra Kuta natomiast trzecie miejsce zajął Kacper Karpiński z klasy 7b. Uczniowie klas piątych wzięli udział w konkursie kaligraficznym z języka rosyjskiego, z którego wyłoniono zwycięzców: Woroch Julia kl.V D- I miejsce, Cichowlas Ola kl. V B- II miejsce, Wierzbicki Kamil kl. V A - III miejsce, Celiński Wojciech kl. V A- wyróżnienie.

Tydzień Kultury był świetną zabawą. Ukazał dzieciom przydatność języka obcego we współczesnym świecie. Był okazją do otwarcia się na kulturę i tradycje innego narodu. Zachęcił także uczniów do samodzielnego rozwijania ich talentów językowych oraz wokalnych.

Nauczyciele języków obcych chcieliby serdecznie podziękować wszystkim uczniom, którzy tak ochoczo zaangażowali się w realizację założonych przedsięwzięć.