Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Opublikowano: poniedziałek, 15 październik 2018 18:21
Jacek Maliszewski

wycieczka do warszawy klas 2 b i 3 a 3 20181015 1573462976Dnia 9 października 2018 r. odbyła się wycieczka edukacyjna klas 2b i 3a do Warszawy. Pierwszym punktem programu były lekcje muzealne w Zamku Królewskim. Podczas zajęć dzieci poznały tajniki powstawania przedmiotów występujących w salach zamku oraz rzemieślników, którzy je wykonywali. Zobaczyli wszystkie drobiazgi, które zdobią komnaty pałacowe. Pod ogromnym wrażeniem opuściliśmy zamek. Pogoda bardzo nam sprzyjała i pozwoliła na spojrzenie na zamek i jego otoczenie z zewnątrz. Spacerkiem przeszliśmy po uliczkach Starówki i spotkaliśmy się z królem Zygmuntem. Patrzył na nas z góry – z Kolumny Zygmunta.

Następnie pojechaliśmy do kina na film przyrodniczy pt: ”Podniebna podróż”. Ponieważ był w trójwymiarze – to wędrowaliśmy z ptakami przez cały świat. Z ogromnym zainteresowaniem obserwowaliśmy wysiłek, jaki wkładają ptaki, aby odlecieć do ciepłych krajów a następnej wiosny wrócić znowu do nas. Po seansie dzieci zjadły smakowity obiad, odpoczęły i wyruszyliśmy w dalszą podróż. Ostatnim punktem wycieczki było zwiedzenie obiektu Stadionu Narodowego. Największym zainteresowaniem cieszyły się szatnie piłkarzy – dla niektórych dzieci będący idolami. Na trybunach zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcia i udaliśmy się do sklepu po zakup pamiątek. I to był ostatni punkt programu. Z zakupionymi pamiątkami udaliśmy się do autokaru i wyruszyliśmy do Sokołowa Podlaskiego.